Blews första inlägg

Hej alla bloggläsare.
 
För ett tag sedan meddelade B.Lawless att hon sökte nya skribenter till bloggen, och jag blev antagen. Känner mig just nu lite nervös haha! 
Jag blev superglad förståts, och tänkte introducera mig själv: 
 
På stardoll heter jag Blew_.Jag är en tonårstjej som bor ute på landet, min bästa vän är min kolsvarta katt. På fritiden brukar jag rita, spela gitarr, läsa, och vara inne på Stardoll. Jag har en privat blogg, som innehåller mina åsikter, och om vad som händer med mig just nu. Det är ganska mycket, både åsikter, och om vad som händer. Vad den heter vill jag inte berätta ännu iallafall. Jag som person är antingen ganska tyst, eller pratig, beroende på vilka jag är med. 
 
Jag lyssnar också på mycket musik. Jag tycker mycket om Nirvana och Pearl Jam, och i sommar ska jag på Pearl Jams konsert.
 
Jag ska till London nu, och kommer hem på fredag..... Jag kommer nog att uppdatera någon gång tills dess :) 
 
Om ni undrar någonting om mig är det bara att kommentera! :) 
 
Kram & Gott nytt år /Blew_

Kommentarer
Postat av: stardollzerosv.blogg.se

Perf! -B. Lawless

2013-12-30 / 21:51:12
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower