Min IDÉ blev VERKLIGHET!

En dag för länge sedan fick jag en superidé och jag mejlade personalen om den och det lät som att de tyckte om den! Just nu sitter jag och letar efter bildbevis, men det kan ta ett tag. Kan inte hitta mejlet bland mina 30 sidor med meddelanden. Så egendomligt!
 
Vad gick idén ut på? 
Att välja ifrån ett urval bilder tagna utav Stardoll-medlemmarna, rösta och personen som får mest röster blir Top Photographer.
 
NU har Stardoll publicerat något liknande!Denna nya funktion heter The Vote och innebär att två bilder ska fightas emot varandra, genom att få flest röster! Därmed skulle jag kunna påstå att The Vote är baserat på min lilla idé, fast med en annan touch. 
Jag säger inte att jag har rätt men det här är helt fantastiskt, ju! 
B.Lawless

Kommentarer
Postat av: Blew

Jättebra ide! Men jag kan inte hitta den! Jag kan inte hitta sidan där The Vote finns. Hjääääääälp

2013-12-17 / 16:00:51
Postat av: Anonym

Inte jag heller :o Jag kan inte heller hitta sidan!

Svar: Mellan flikarna Min Sida, och Shoppa finns en flik som heter Tävlingar. Om du klickar på tävlingsfliken kommer du till tävlingssidan där man kan gå med i tävlingar och rösta på designs osv. Högst upp på den sidan, ovanför "AKTIVA TÄVLINGAR OCH EVENTS" finns som en raklam för The Vote.
Tryck på knappen som det står Play now på. Hoppas att detta hjälper /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-02 / 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower