Rebels söker nya SKRIBENTER!

Hejsan, jag är så stolt över er! Att ni fortsätter att läsa bloggen även fast ingen uppdaterar för tillfället. Jag har haft det fullt upp i mitt liv just nu, både i verkligenheten och faktiskt virtuellt. Har en massa projekt, ska börja sälja min konst på tygkassar och försöka bli entreprenör! Just nu ser min framtid ganska ljus ut, jag brukar vara bra på att bedöma sånt. Haha. 
 
Just nu söker Stardoll Rebels nya skribenter! Vi letar efter någon uthållig som vill uppdatera bloggen då vår lust har dött ut. Jag skrev konstant i mer än ett år här, och det har varit så roligt och inspirerande! Har träffat så många fina vänner, som RosaSmurf, elle__1998, Melooon1 och lady-louie. Har även haft kontakt med flera underbara personer, och jag är så lycklig över att jag fått träffa er virtuellt. 
 
Här kommer en mall ni kan få gå efter! 
 
Namn på Stardoll: 
Vad du vill skriva om:
Meriter (vad du jobbat med innan, om du tex bloggat, har någon speciell talang på stardoll osv): 
Vilka bildprogram du kan hantera: 
 
Tack så hemskt mycket till er som ansöker! 
Kram B.Lawless ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower