Makeuptutorial - Alek Wek

 

Kommentarer
Postat av: vilmishgirl (stardoll-doll name)

hej! jag undrar... den där förra bloggen du hade, alltså stardollosv... jag tror du kommer säga nej men... kan jag få den? om du vill så kan jag behålla det där inlägget om denna bloggen att dom ska kolla in din nya alltså denna. så kan jag ta bort de andra och göra bloggen till Sam&Cat... (ELLER) kan du göra en blogg åt mig? Alltså... exakt samma som denna bara att det är Sam and Cat från nickelodeon? Snälla! Skulle vara en dröm!!!! Tack om ja! Ses! :)

2013-11-17 / 21:55:38
URL: http://selenagomez-web.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hur gör man texten större i "om mig" rutan? Om ni vet, svara gärna!

2013-11-24 / 11:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower