Förändring i skönhetssalongen- annan läpp-placering.

 
 
 
 
En förändring har gjorts i skönhetssalongen: Alla superstarläppar finns nu på sida ett, istället för på den sista sidan, sida fem. Samma sak gäller även ögonen.  
 
Det är såklart för att få fler människor att se vad man för om man blir superstar. De tjänar alltså pengar på det. Det är iallafall syftet med det skulle jag tro.  
Att de är längst fram nu stör mig mest ur vi-vill-ha-pengar-synvinkeln eftersom pengar är onödigt viktiga i min åsikt och att det tyvärr är de som i princip driver världen. Pengar är nödvändiga i dagens samhälle, men ibland läggs de på fel saker. 
 
Men så är det och det är ganska svårt att göra någonting åt det, så jag får väl försöka finna mig i det.
Vad tycker ni om ändringen? 
 
/Blew_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower