Bloggpaus.

 
 
Detta kanske inte kommer som en chock för er. Ni har säkert märkt att jag slarvat med bloggandet, och ja, det har jag. Jag tänker ta en bloggpaus härifrån. Nu har skolan börjat igen och jag känner att jag just nu varken har lust eller ork till att lägga ner tid att blogga här. Ni kanske tycker detta låter väldigt kallt, men det är så jag känner. Jag måste verkligen lägga fokus på annat. Jag ber verkligen om ursäkt, förlåt.
Detta kommer som en överraskning för de andra, och de får välja om de vill fortsätta eller inte, men jag känner att detta är vad som blir bäst för mig, för detta gör just nu bara att jag känner mig ännu mer stressad. 
Jag hoppas ni förstår, och vem vet, jag kanske kommer tillbaka.
Tack så mycket för kommentarerna jag har fått på mina berättelser osv!
Jag lär iallafall logga in på Stardoll ett par gånger i veckan! 
 
Kramar, Blew_ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower