En medlems presentation.

 
 
 
Jag tittade omkring på Stardoll, besökte sviter och chattrum. Jag hittade en medlem, länken till hans svit:
http://www.stardoll.com/sv/user/?id=30003922
Det jag fastnade för var presentationen. Det slog mig för första gången, hur verkligt det man hör är, det jag ser på nyheterna, det jag läser på twitter från BBC news, och hur oviktigt så mycket av det jag och många andra håller på med är. Tänk. Jag försöker att ta vara på det jag har, jag försöker verkligen vara tacksam och det är jag verkligen, för att jag har sådant som så många andra inte har, för att jag inte behöver vara rädd hela tiden för att jag ska bli skjuten, eller att min familj ska dö i en explosion. Tänk.
Fin presentaion, antagligen den bästa jag sett.
 
/Blew_
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower