Alla ♥-dag Outfits

Alla hjärtans dag outfit's!
Några sådana tänkte jag visa er idag.
 
Egentligen är jag inte så proffsig med gulliga, kärleks-outfits vid såna här tillfällen på året, men jag ska försöka! Hoppas ni gillar dem och om ni har någon fråga om vars ett plagg kommer ifrån eller så, kommentera.
 
Så! Låt oss börja.
 
När jag rotar igenom min garderob (vilket händer ganska ofta) så plockar jag ut det bästa, vilket är ett tips du kan göra nu! Kolla igenom vad du har, plocka fram fina plagg du tycker passar för alla hjärtans dag och jaa... det kan bli lite kaos i din svit, men oroa dig inte!
Ta fram plaggen och börja skapa! Mixa, matcha, sätt ihop, ändra, byt. Allting tills du har några fina outfits!
 
Det är inte så svårt egentligen, men har du slut på inspiration? Då kan du få se mina outfits här nedan!
 
 
Vem har sagt att man måste vara klädd i åtsittande, långa, gala klänningar? Slappa, lite rockiga outfits funkar hur bra som helst!
 
Sedan över till dem lite mer formella! Toppar & kjolar eller klassikern, en klänning.
 
 
..och till sist, lite mer vardagliga outfits!
 
 
♥ Våga piffa till er lite, gör er fina! ♥
 
 
//LadyElvira99

Kommentarer
Postat av: Lovisa

gaaaash, vad fina <3

Svar: Tack! ;D //LadyElvira99
stardollzerosv.blogg.se

2014-02-11 / 19:48:48
URL: http://detoutsagda.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan undrar var på stardoll man kan köpa de fina glasögonen?

Svar: De svarta - Killah. De mörkrosa - Pretty n' Love. De ljusrosa - Dolce & Gabbana Tribute (finns inte i starplaza). //LadyElvira99
stardollzerosv.blogg.se

2014-02-16 / 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower