Passa på innan Tress Up Holiday tas bort!

Sista chansen i Tress Up Holiday!
Om jag hade råd skulle jag köpa. Det är lite fult att Stardoll inte har någon rea på håren om de ändå snart ska tas bort, eller vad tycker ni?
 
Jag har förresten bestämt att jag bara ska publicera ett (KANSKE två) avsnitt av berättelsen i veckan.
Anledningen är att en uppenbarligen missnöjd bloggläsare påpekade att bloggen blivit tråkig och mer är som en skoluppgift som innehåller olika delar. Tyvärr fick vi ju inga tips på hur bloggen skulle förbättras, men men.
Jag gör mitt bästa för att uppdatera bloggen. Jag stannar uppe sent för att hinna med att publicera minst ett inlägg per dag. Det är mitt mål och mitt sätt att hålla bloggen uppdaterad. 
Jag tycker att det är kul och jag har blivit jätteglad över all posetiv respons, men denna kommentar kändes.
Jag är osäker på om det var meningen eller inte, men det spelar egentligen ingen roll. 
Lite till av mina åsikter. Ni måste respektera dem. 
 
/Blew_
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower