Starcoin-byx-outfits

 
1. Tröja: Decades 50sc
Byxor: Callie's Picks 175sc
Bälte: It Girls 65sc
Skor: Rio 40sc
 
2.Topp: Basics 45sc
Byxor: Bonjour Bizou 50sc
Handskar: Rio 40sc
Skor: Fallen Angel 80sc
 
3. Linne: Rio 40sc
Väst: Fallen Angel 78sc
Bälte: Evil Panda 20sc
Byxor: Pretty n'love 50sc
Skor: Fallen Angel 64sc
Temat denna gång var byxor. När jag tittade tillbaka på alla SC-outfits jag gjort, märkte jag att jag nästan alltid använde kjol istället för byxor. Så här kommer tre stycken byx-starcoin-outfits. Jag vet att de gröna Callie's Picks-byxorna borde vara borttagna, men det var de inte. Så köp dem om ni vill innan Stardoll upptäcker att de finns kvar och tar bort dem. 
Förlåt för att jag inte skrev någonting igår, jag var inte hemma under hela dagen. 
 
/Blew_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower