Starcoin-outfits

Ytterligare tre starcoin-outfits. Det är mycket av Stardolls gamla saker som är jättesnygga och inte särskilt dyra heller. Tycker ni om dessa inlägg? Ska jag göra med olika teman? 
Ni kanske vill att jag ska sluta lägga uppp sånna här inlägg helt och hållet. 
 
 
 
1.Väst: Fallen Angel 100sc
Bh: Fallen Angel 50sc
Kjol: Basics 50sc
Tights: Fallen Angel 40sc
Skor: Fallen Angel 40sc
 
2.T-Shirt:Evil Panda 50sc
Tröja: Evil Panda 50sc
Bälte: Fallen Angel 30sc
Kjol: ? 50sc
Skor: Evil Panda 40sc
 
3. Topp: Fallen Angel 40sc
Kappa: It Girls 60sc
Kjol: It Girls 30sc
Hängslen: 30sc Bonjour Bizou
Tights: Rio 30sc
Skor: Fallen Angel 40sc
Armband: Evil Panda 10sc
 
Vad tycker ni? Tips? :-) 
Glöm förresten inte att ställa fler frågor till mig! Svaren kommer någon gång nästa vecka! 
/Blew_ 
 

Kommentarer
Postat av: Melodietjejen

Jag tycker att dina starcoin-outfits inlägg är riktigt kul att läsa om och du gör verkligen snygga outfits!
Det du tar upp om teman är också en väldigt bra grej!:)

Svar: Tack så jättemycket! Jag ska fundera på teman :-) /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-02-15 / 18:05:27
Postat av: LabradorGirl

Jag gillar läsa om dem ;) Det vore kul om du körde tema-färger, dessutom är det lite svårare så det kanske utmanar mer? :)

Svar: Absolut! Så blir det nästa gång :-) /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-02-16 / 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower