Starcoin-outfits

När jag började tänkte jag Hollywood Golden Age, vintage, 1950-tal, men eftersom Starcoinsaker i de syftena är få blev det inte riktigt som jag ville, men aja. Eftersom Stardoll tyvärr är uppbygt så, så blev det bara två outfits eftersom jag fick slut på ideer med de plagg som fanns. 
Jag ber om ursäkt. 
 
1. Blus: Voile 76sc
Topp/Klänning: 150sc
Kjol: Voile 72sc
Skor: Decades 61sc
Skärp: Apress Ski 41sc
 
 
2.Blus: Basics 45sc
Skärp: Perfect Day 80sc
Kjol: It Girls 91sc
Skor: Voile 30sc
Glasögon: Decades 41sc 
 
Vilken tyckte ni om mest? Om ni tyckte om någon av dem förståts. 
:-)
/Blew_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower