Starcoin-outfits vår.

Några av läsarna nappade på iden om att ha olika teman för mina starcoin-outfit-inlägg.
Så jag gjorde tre stycken outfits, alla med bara starcoinsaker, med vårtema. 
Jag vet att det bara är februari och att det nog fortförande ser ut som vinter eller höst på många håll, men ni kan väll se det som ett rop till våren att det är dags att krypa tillbaka. 
 
 
1. Kofta: Wild Candy 105sc
Klänning: Tingeling 50sc
Tights: Pretty n'love 40sc
Skor: Decades 50sc
 
2. Kofta: Voile 78sc
Topp/Blus: Basics 45sc
Shorts: It Girls 90sc
Skor: Voile 52sc
 
3. Topp: Voile 97sc
Kjol: Basics 52sc
Skärp: Voile 43sc
Skor: Voile 56sc
 
Vad tyckte ni, vilken blev finast? Jag tycker nummer ett ;-)  
Har ni några förslag på flera teman? 
 
/Blew_
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower