Svar på frågestunden!

 
Det absolut roligaste som finns att göra på Sd? Hmm, chatta måste jag säga! Att skapa outfits får väl komma tvåa ;)

 Favorit-Youtuber? Pewdiepie, såklart !

 Älsklingsfärg? Måste ta två, och det blir havsgrön och vinröd.
 
Hur gammal är du? Turnin' 15 this year ♥

Vilken klass går du i? 8:an.

Din favorit kändis? Ojdå, svår.. har en crush på John Newman, men Lea Michele får också komma med ;)

Din favorit låt? Har två just nu; Love Me Again - John Newman & Busy Doin' Nothin' - Ace Wilder

Vilket är ditt favorit klädmärke? H&M. Simpelt, billigt, har det mesta!

Intressen? Läsa♥ (bokmal), rita, skriva och stardoll.
 
Favorit tv-serie? ♥ Glee ♥
 
Något vi inte visste om dig? Hm, i verkligheten kan jag väl vara lite pluggunicorn (mitt ord för plugghäst) ibland, även fast jag inte pluggar sådär överdrivet o.o (har lätt att lära mig). Och hm, jag vill bli författare♥
 
 
//LadyElvira99

Kommentarer
Postat av: LabradorGirl

YAY, BOOKNERD <333
Vad gillar du att läsa? :D

Svar: Åh, mycket! Fantazy, spänning men kärlek är nog min favorit genre ;) Läser just nu Sagoberättaren - Antonia Michaelis, sjukt bra! Vad läser du själv? Favoritbok? ;)
//LadyElvira99
stardollzerosv.blogg.se

2014-02-28 / 14:46:51
Postat av: LabradorGirl

Jag föredrar nog fantasy, skräck och spänning funkar det också. allt funkar, läsa är det bästa som finns! Ush...favoritbok...jag älskar alla mina böcker, och jag kan inte ge dig en, men några böcker jag gillar mycket är Warm Bodies, Varsel, Boktjuven, Divergent City of lost souls, Divergent, Förr eller senare exploderar jag, och Harry potter böckera! <333
Vad handlar Sagoberättaren om? :) ( finns det inte ett barnpogram som heter det?) :3

Svar: Sagoberättaren handlar om en sagoberättare (obviously, haha). Men sagoberättaren är en tuff kille som alla fruktar i skolan. Men Anna blir nyfiken på honom, och upptäcker att han är en helt annan person när han är med sin lillasyster. Abel (sagoberättaren) börjar berätta en saga för sin lillasyster och Anna. Sagan som han berättar om handlar om deras liv. Anna, Abel och hans lillasyster finns alltså med i berättelsen bland annat. Folk börjar dock dö i boken (och även i sagan), vilket får Anna att undra om Abel har något med det att göra...
Blev lite långt, men den är riktigt bra hittils! Läser du någon bok själv just nu? Vad handlar den om isåfall?

//LadyElvira99
stardollzerosv.blogg.se

2014-03-07 / 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower