Verkligen jättegärna?

 
 
För ett tag sedan började jag på min andra berättelse, den utan namn. 
Jag har glömt bort den lite, förlåt. Om jag fortsätter skriva den kommer den att bli lång. 
Det är svårt att göra kortare berättelser, det är någonting jag behöver öva på. 
 
Jag undrar om ni verkligen jättegärna vill läsa fortsättningar på den, eller om det är okej att jag släpper den.
Om ni jättegärna vill att jag ska fortsätta ska jag försöka göra det.
Eller så kanske jag inte gör det. Det beror på. 
 
/Blew_
 

Kommentarer
Postat av: ❤️

Ja, snälla!!

2014-02-27 / 19:18:29
Postat av: anonym

Fortsätta läsa på den, om du orkar, för att den var asgrym!

2014-02-28 / 12:48:00
Postat av: anonym

fortsätt du skriver jätte bra

Svar: Tack♥
stardollzerosv.blogg.se

2014-03-02 / 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower