Ansök igen, eller ansök om ni inte har gjort det ännu. Och om ni vill såklart

Nu har jag börjat skolan igen. Tänkte därför att det kan underlätta om det finns ännu en/några till skribenter här, som kan uppdatera. Jag har fått tillåtelse att "anlita" fler, och jag ska läsa igenom ansökningarna som finns noggrant, igen. Men om du inte har ansökt ännu, eller skulle vilja skriva en ny ansökan gör det! Kommentera här eller på det gamla inlägget. 
Här kommer mallen ni kan gå efter:
 
Namn på Stardoll: 
Vad du vill skriva om:
Meriter (vad du jobbat med innan, om du tex bloggat, har någon speciell talang på stardoll osv): 
Vilka bildprogram du kan hantera: 
 
Tänk på att motivera så bra som möjligt. Det gör att jag bättre kan veta vad du kan, och hurdan du är, och därför får du större chans att få vara med. Så motivera, och berätta gärna något om dig själv, vad du gör på fritiden, till exempel. Jag menar inte att du ska säga var du bor, och vad du heter, men kort om dig själv så att jag vet lite om vem du är. 
 
 

Kommentarer
Postat av: An0nym

Om man ansökte ungefär hur aktiv skulle man behöva vara på bloggen? Funderar på att söka, men jag vill inte tappa hela mitt liv lixom och bara posta inlägg på en blogg. En uppskattning behövs, tack :)

Svar: Man ska ju absolut inte känna att man är tvingad till att blogga, men man ska ändå hjälpa till att uppdatera bloggen. Så jag skulle nog säga att det skulle vara bra om man skrev ett par inlägg varje vecka. Jag har som mål att göra minst ett inlägg per dag, men jag har ju en hel del fritid.

Så jag skulle nog säga minst några varje vecka :)
/Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-10 / 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower