En observation av mig, inte kritik. :)

Grupperingar, roller. Det syns, och finns, både på Stardoll, och i verkligheten.
Om man besöker ett chattrum på stardoll brukar det oftast, inte alltid finnas en grupp med tjejer, som har uringade tröjor, stardesign hår på både huvudet, och i ansiktet. Sen i den gruppen brukar också killar ingå, de precis som tjejerna, har oftast stardesign hår på huvudet och i ansiktet. Killarna har oftast inga tröjor på sig, och visar då upp välmarkerade magrutor. 
 
Den gruppen tar oftast mest plats, de brukar prata mest. Jag, liksom de flesta accepterar det, och tycker att det är okej. Men jag undrar, är de så i verkliga livet också? Har de samma roller där? 
 
Jag vet inte.
Detta är en OBSERVATION, jag kritiserar inget. Man får ju klä sig, och se ut som man vill, både på stardoll, och i verkligheten, bara att i verkligheten, tror jag att man blir kritiserad mer, än på stardoll, och på andra liknande hemsidor. Men i verkligheten kan man ju dock inte ändra ansiktsform, och anpassa ansiktet efter hur man vill ha det.
 
Om man kunde anpassa hur man såg ut i verkligheten, skulle ni vilja se ut som ni gör på stardoll?
 
 
Och bara helt sådär, när jag var i London såg jag en Miss Sixty affär. Jag hade ingen aning om att den affären fanns i verkligheten... Haha
 
/Blew_ 
Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower