Halloj!

 
Jag är då Elvira men LadyElvira99 på stardoll och jag ska få blogga här hos er!

Jag är väldigt taggad över att få blogga här. Innan detta har jag testbloggat på zerosv-bloggen förut och haft ett x antal bloggar. Men nog om det förflutna! Här på SdR kommer jag blogga ganska varierat, nyheter, tips, inspo, sminkningar, tutorials och massa annat kommer ni få se ifrån mig!
 
Ni kanske vill veta lite mer personligt om mig också?
14år har passerat av mitt inte-så-händelsrika-liv men jag är nöjd hittils ändå! Jag älskar att teckna, läsa, spela pc-spel, skriva och såklart att vara inne på stardoll ;)
 
Hoppas ni kommer gilla mina framtida inlägg och....
 
..vi hörs!
 
//LadyElvira99

Kommentarer
Postat av: Blew_

Superb /Blew_

Svar: Tack (: //LadyElvira99
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-13 / 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower