Look look

För några dagat sen tittade jag runt i Starplaza, och gjorde en outfit, vilket egentligen är ganska meningslöst eftersom jag knappt kunde köpa något av det jag använde, men det var kul iallafall.
 
 
 
Här är den. Jag älskar glasögonen, eftersom jag är ett stort Nirvana-fan, haha, såååå synd att de bara var för Royalties. Tävlingen är på g, det är bara pris som får mig att tveka lite hehe. 
 
Jacka: Miss Sixty 22sd
Klänning: Cheap Monday 24 sd
Glasögon: Royalty 4sd
Skor: Royalty 11sd
Tights: Decades 64sc
Hår: Tressup 13sd
 
Vad tyckte ni om detta? Något ni vill se mer av? 
/Blew_
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower