Nytt i Basics!

Wohoo! Nytt har kommit till Basics! Nu måste ni inte lyssna på mitt klageri, för jag tyckte om många av de Basicskläder som kom nu. Det är svart och vitt, och allt är för starcoins, och inte särskilt dyrt heller. Pluspoäng till Basics! Jag tänker köpa minst tre av sakerna, (när jag får råd för alla tre..) men det var inget som jag tyckte var fult. Det fanns ju såklart några som jag gillade mer än andra, men denna kollektion blir den finaste jag bloggat om hittils, haha. Vad tyckte ni om den nya basicskollektionen?
 
/Blew_ 

Kommentarer
Postat av: .

Om du inte har råd så kan du ju ba använda fusket, lägg sakerna i din önskelista och så viiiidare, fusket hittar du här

http://ztardollz.blogg.se/category/videos.html


Men eeh, kopiera inte å ge ut samma video på denna blogg, de var liksom först...

Svar: Nejdå, jag skulle inte göra det utan att ge dem kredit. Tack förresten /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-08 / 18:04:35
Postat av: mode_girl

Wow! Perfekt! Jag älskar kläderna! ♥BASIC♥

2014-01-10 / 10:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower