Nytt i It Girls

Det har nu kommit lite nya grejer till affären It Girls. Det är nio saker för att vara exakt. Den finaste i min åsikt blev Dark Purple V Top. Fastnade inte för någon annan av sakerna. De kändes bara lite vanliga, ingenting nytt, eller nytt var det ju man jag tänkte inte "woha, något sådant har jag aldrig sett förut". Men det kanske beror på
att jag är svår att imponera på när det gäller vissa saker hehe. 
 
 
Det var bara en sak som kostade Starcoins. Det var leopardskorna, och de kostade 125sc. Det är så nu. Det blir mindre och mindre starcoin-saker, och de saker som är för starcoins kostar oftast över 100sc. Dvs de nya sc sakerna som kommer i nya kollektioner. Det är synd. Det är ett effektivt sätt att få fler medlemmar att bli Superstar, eller Royalty, och därav tjäna pengar - såklart. I princip allt nu för tiden handlar om pengar, eller har med pengar att göra, och det är synd. 
 
Jag tycker att Stardoll borde vara för alla, och inte kosta pengar, och att mycket mer borde vara tillgängligt för de som inte vill lägga pengar på ett internetspel. Jag vet att stuffpoint finns, men ändå, det är bara såhär jag tycker. :)
 
/Blew_
 
 

Kommentarer
Postat av: qlushi

Hejsan! Jag har en liten fråga. Kan man fortfarande skicka gåvor till varandra på stardoll via facebook? Jag hittar det inte? Jag minns förr nämligen att det var olika gåvor varje dag som man kunde skicka- gratis, till en vän. :)

Svar: Hej!Jag har faktiskt ingen aning... ;)
Jag har aldrig satt ihop mitt stardoll-konto och mitt facebook-konto, så jag vet inte, jag har ingen koll alls på detdär, förlåt. :) /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-06 / 19:41:23
Postat av: Rosanna K

Du gör ett FANTASTISKT jobb! Tack! ♥
B.Lawless

Svar: Tack! Nu blir jag superglad! ❤ /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-06 / 22:58:03
URL: http://violent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower