Nytt i Opulence.

Det har kommit nytt i inredningsaffären Opulence i Starplaza. Temat är Indien, eller Eastern Places. Sakerna var ganska vackra, de var glamorösa. 
 
 
 
 
Här är de två sidorna av saker. 
 
Jag är förresten sjuk just nu, och därför blev inlägget lite mer kortfattat idag. Jag är väldigt trött, och jag har svårt att koncentrera mig, så när jag känner mig piggare kanske jag gör en fortsättning till Gestalten, eller skriver en ny kort berättelse.
 Jag hoppas att det är okej för er, att det blev lite kortare alltså.   
 
/kram Blew_
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Fint inrett!

2014-01-10 / 19:21:03
URL: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower