Tävlingsförslag?

Jag börjar skolan igen på onsdag, och jag, likt många andra skulle jag tro, längtar inte. Det blir nog ett inlägg per dag från mig då, jag hoppas att det är okej haha. 
 
Tänkte att det skulle vara kul att ha en tävling, skulle ni tycka det? Jag har lite förslag på vad det kan gå ut på, men ni får gärna komma med egna förslag! 
 
Ett av mina förslag är att ni redigerar en bild på eran medoll efter ett speciellt tema, och sedan att man röstar på vilken bild man tycker om mest på bloggen. Men jag har ingen aning om vad som skulle kunna bli ett passande pris till vinnaren.... 
 
Bara ära kanske? Hehe. Nej, men jag vet inte. Det var bara ett förslag, kommentera vad ni tycker, fototävling var bara ett förslag, vi kan ju ha något helt annat om det blir mer uppskattat. 
 
Jag har så många ideer, och jag kan inte hitta den lilla ide-flärpen på tangentbordet som ska vara över "eet", så det får bli ide utan flärp. 
 
Jag vill dela med mig ideerna, så ni kanske kan hjälpa mig välja vad jag ska göra, och vad jag inte ska göra? Detta är så nytt för mig, haha, jag är inte van med att blogga såhär, inför folk eller vad man ska säga, även att jag själv har en blogg, men med helt olika handlingar. Min blogg är mer spontan. 
 
En av ideerna var att ni kunde kommentera saker som jag skulle skriva mina åsikter om. Både om saker på stardoll, och i den verkliga världen, det är ett sätt att lära känna mig mer som person, och samtidigt nästan som en frågestund, vilket är ungefär samma sak.
 
Ett annat förslag är något slags inspirationsinlägg kanske? Några plagg från Starplaza som jag tycker om, eller något liknande, plagg jag inte tycker om alls?
 
Det är upp till er lite. Fick en kommentar på mitt "Vad vill ni" Inlägg, och den var att det skulle vara kul med fler bilder, så jag gjorde en till.
 
 
 
 
/Blew_
 
 

Kommentarer
Postat av: Cool_Tea

Jag är helt med dig på den idén! Jag har nämligen precis börjat redigera mina bilder från stardoll, snacka om att dom blir dramatiska, haha! Men jag vill jättegärna ha en tävling där man redigerar en bild i ett speciellt tema! Kör på det!

Svar: Superkul! Tema&pris får jag fundera på, som sagt, kom gärna med förslag. /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-06 / 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower