Vad vill ni?

Igår testade jag PhotoScape lite. Jag gjorde en bild på mig, Blew_. Bilden kommer från början från min svit, jag zoomade in med hjälp av ctrl tangenten, och tog en screendump, och redigerade bilden i PhotoScape. Det var första gången jag gjorde något sådant, och jag blev ganska nöjd med resultatet, ville därför dela bilden med er. När jag tittar på bilden nu så känner jag mig inte lika nöjd som jag kände mig igår, men men.. Det kanske alltid är så?
 
 
Vad tycker ni? Konstruktiv kritik tack. Ska jag göra mer? Ska jag göra en på någon? Ska jag aldrig någonsin mer lägga upp en sånhär bild? Vad vill ni? Please, tell me, I want to know. 
 

Kommentarer
Postat av: leximikipu

kan vara kul att se fler bilder

2014-01-06 / 01:02:14
Postat av: Anonym

Tutorial om hur du gjorde kanske? (;

Svar: Bra idé! Jag hade inte ens tänkt på det haha /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-01-06 / 18:20:05
Postat av: Anonym

Du är jättebra på att blogga och du fortsätter alltid att blogga det bästa du kan och... fortsätt med det! ♥

2014-01-10 / 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower