Fallen Angel Decor & Den sista nyckeln

 
 
 
 
Det känns så otroligt tråkigt att bara göra inlägg som detta. Jag menar, ni vet ju säkert redan vid det här laget att det har kommit en ny kollektion i Fallen Angel Decor, so why bother? Heh. 
Iallafall. Det är sommarlov fortfarande. 
Och eftersom jag tycker att det känns så enformigt att bara publicera inlägg som detta har jag funderat på vad jag kan göra istället. Naturligtvis kan jag göra mer sc-outfits, om det skulle uppskattas. 
Men måste allting ha bara med stardoll att göra? Är det så ni vill ha det? Det kanske ni vill? Jag vet inte.
Jag tänkte något i stilen med dagens låt? Att jag publicerar en sång som jag tycker mycket om? 
Äsch jag vet inte. Mer inspirationsinlägg kanske. 
 
 
Den sista nyckeln, som bara är till för de som har Superstarmedlemskap finns förresten på stylistsidan. 
 
/Blew_

Kommentarer
Postat av: AngiBest5

Vart finns dem andra nycklarna, duvet emellan den första o sista?

Svar: En fanns vid videosidan och en fanns i Starbazar hår./Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-07-25 / 10:01:39
Postat av: mode_girl

Ja! Det där om sång och sånt är en jättebra idé, ni som skriver på bloggen kanske har tröttat med att bara skriva om stardoll? Skriv mer om andra saker som t.ex musik osv.

2014-08-18 / 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower