Jag är tillbaka & Ny Kollektion i Tress Up

 
Hej alla människor!
Jag är tillbaka! Jag hade det mycket trevligt i Storbritannien, jag skulle lätt ha kunnat stanna kvar ett tag till, men det är som det är.
 
Iallafall, nu när jag loggade in på Stardoll såg jag att det hade kommit en ny kollektion i Tress Up som hette Ombre. Namnet gör det inte särskilt svårt att lista ut hur håren såg ut. Två av alla frisyrer var bara till för Superstars, vilket känns väldigt onödigt gjort av Stardoll. De frisyrerna heter Pink Waves Yin och Kylie Yin. Jag tyckte faktiskt inget vidare om klollektionen. Ombre-looken är inte min stil riktigt. Vad tycker ni?
 
 
 
/Blew_ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower