Sommar Outfits

Även om sommaren snart är slut så tänkte jag visa några somriga outfits!
Kjolar, shorts, klänningar och ja, det ska vara färgglatt! Låt dina outfits sprudla av färg.

 

Har du varit utomlands? Ska du utomlands? Eller finns det något ställe du vill åka till?
Du kan skapa outfits efter det!


Solens gula färg funkar alltid på sommaren!
Neongult och en varm gul färg visar jag upp i dessa outfits. Själv gillar jag när det är väldigt stilrent när man har en stark färg som neongult. Svart eller vitt är ett tips att använda då!

Slutligen har jag gjort lite enkla outfits.

Kom ihåg att testa blomkransar! Pretty n' Love, svitshoppen (Natur -> blommor) är några ställen som har blomkransar! Gör slutgiltiga finishen på en outfit med blommor i håret.
 

//LadyElvira99

Kommentarer
Postat av: Magiskakatten1

Var är dom svarta byxorna ifrån i dom gula outfit? ;)

Svar: De långa kommer från Nelly och kostar 20sd. /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-07-31 / 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower