Grattis på födelsedagen Lana Del Rey!

 
Idag fyller Lana Del Rey år, och jag publicerar detta då jag tycker om hennes musik. Jag har sett några intervjuver med henne och då har hon alltid verkat väldigt gullig och snäll. 
Hon har nyligen släppt ett nytt album som heter Ultraviolence, jag har hört några av sångerna, och av dem gillade jag Shades Of Cool mest. 
Så grattis till Lana, jag hoppas hon har en bra födelsedag. 
 
Gillar ni Lana Del Rey? Om ni gör det, vilken av alla hennes sånger gillar ni mest? 
 
/Blew_

Kommentarer
Postat av: lonavacker

old money

2014-06-27 / 10:41:31
Postat av: Anonym

summertime sadness, born to die <33

Svar: Älskar också Summertime Sadness! /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-06-29 / 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower