Nytt i StarDesign Hår!

 
 
Idag när jag loggade in möttes jag av denna! 
Så jag klickade på "Ta en titt" och kom till den nu uppdaterade stardesign hår:
 
 
Den första som heter Basic, är ju den gamla, och den nya finns under, och så lär det ju komma ännu en verision! Såhär ser den nyaste ut i jämförelse med den äldsta iallafall:
 
 
 
Precis som på den gamla kan man ändra hårfärg, men det har nu även kommit benor, och mycket mer realistiska hårdelar, som jag tycker var mycket mer välgjorda än de förra, och plus, de har samma pris som förut! Jag är väldigt nöjd med förbttringen och jag längtar tills nästa kommer ut!
Vad tycker ni?
 
/Blew_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower