Nytt i Starplaza: Fotbolls-VM!

 
 
 
 
 
 
Nu är det fotbolls-VM, och det har kommit fotbollskläder till Starplaza såklart, och Windows On The World är tillbaka! Jag tror dock att det bara ät tillfälligt, men vem vet? 
Jag är inte ett dugg insatt i fotbollen, men jag vet att Italien spelar mot England ikväll (min engelska pappa har koll), men annars har jag ingen aning.
Eftersom jag varken är insatt eller särskilt intresserad tänker jag inte köpa några av fotbollssakerna, men några av väskorna var fina.  
Ska, eller har ni tittat på några matcher? 
 
Jag tycker att fotboll är ett otroligt överbetalt arbete, och att istället för att ge fotbollspelare massiva mängder pengar borde man ge högre lön till tex lärare, och sjuksköterskor. 
Om man vrider på det ännu lite mer ser man ju också att fotboll är ett mansdominerat yrke där lönen är otroligt hög, medan lärare och sjuksköterskor är kvinnodominerade jobb som är underbetalade. 
Lärare och sjuksköterskor gör ju också mer för samhället än vad fotbollspelare gör.
 
Lite av mina åsikter.
 
:) 
 
/Blew_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower