Svitinspiration.

 
 
 
Under den tid jag är inloggad på Stardoll gör jag massor av olika saker, besöker chattrum, ändrar min medoll och svit väldigt ofta, tjänar starcoins och starpoints, men jag spenderar även min tid med att bara titta runt på andras sviter och dockor. Det ger mig inspiration och ideer till min egen medoll och svit. 
Här är några medolls och sviter som jag hittade av slumpen och som jag tyckte om, både på grund av svitens utseende och medollens stil. 
 
ElianaMirai:
 
 
 
Länken till hennes svit: http://www.stardoll.com/en/user/?id=181169029
 
Maggot4ever:
 
 
 
 
Florelsea1: 
 
 
 
Här  är länken till hans svit: http://www.stardoll.com/en/user/?id=243716280
 
 
/Blew_

Kommentarer
Postat av: Magiskakatten1

Kan man bli/får man bli vän med er?

Svar: Menar du på Stardoll? För då är det bara att besöka våra sviter och adda oss. /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-06-23 / 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower