Trevligt sommarlov & nytt i Rio!

 
 
 
 
En ny sommarkollektion har vi uppdaterats med. Jag känner mig, precis som med mycket annat, väldigt likgiltig inför denna kollektion. Men jag tyckte om hatten, som var den ena av två saker för starcoins.  
Så den köper jag, men hade ni tänkt att köpa någonting?
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Som ni kanske har märkt har jag varit otroligt seg med att uppdatera. Saker och ting är lite röriga nu, men det ska förhoppningsvis bli bättre nu när jag har tagit sommarlov. Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan, men nu när det är sommar lär jag vara ute mer än vad jag är inne, och jag ska verkligen försöka att njuta av mitt välbehövda sommarlov!
Vad ska ni göra i sommar? Ska ni utomlands, eller ska ni stanna hemma och ta det lugnt? Jag ska iallafall på konsert och så ska jag til England under två veckor i juli.
Jag hoppas, hursomhelst, att ni har ett bra sommarlov med fina och snälla människor som ni tycker om, bra musik, och mycket kul.
 
 
 
/Blew_
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad var det för konsert du skulle på? Inte var det väl Aerosmith? För den var jag på! :D

Svar:
stardollzerosv.blogg.se

2014-06-12 / 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower