-

 
 
 
 
 
 
 
 
Min favorit av dessa blir outfit nummer 3 på bild nummer två. Vilken gillar ni mest? Förövrigt tycker jag inte om ordet "outfit", men jag kommer inte på någon bra synonym för tillfället.
Kläderna kommer förresten från Bella-145! Tack!
 
Jag tänkte förresten börja på en ny berättelse snart, men jag vill bara skriva när orden kommer automatiskt. Så berättelsens delar skulle inte då komma varje dag, eller exakt två gånger under veckan på bestämda dagar utan när jag kan och hinner skriva. Låter det bra?
Jag hoppas det, för skriva vill jag, men inte under pressen att känna "åååhhh nuu måste jag hitta på något!" .Det blir inte lika bra då, jag tror ni förstår vad jag menar. Jag blir jätteglad av alla fina kommentarer förresten, de gör ju att jag vill skriva! ♥♥
 
Jag hoppas att ni tycker att det är okej om det där med hur berättelsen skulle publiceras och att ni inte blir jätteledsna av att det blev lite personligt när jag skulle förklara det och att det inte direkt hade med Stardoll att göra. 
 
 
/♥Blew_
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower