Lite funderingar.

 
 
 
 
Visst är det märkligt att bakom varje medoll på Stardoll finns en person. Det är inte alls märkligt, kanske du tänker, men det är ändå det, tycker jag. Även att många nu för tiden har liknande stilar och samma åsikter, är alla ändå helt olika personer med egna egenskaper och någonting som är speciellt för just en själv. 
Det är ju också märkligt hur lite man igentligen vet om folk, både på Stardoll och i verkligheten.
Kan man dömma någon efter klädstil? Tycker ni det?
Kan man bara genom att titta på personen eller medollen få en bra bild av hur personen i frågas personlighet ser ut?
 
Vad tror ni?
 
Det är intressant tycker jag, hur människors tankar fungerar och jag tror att bakom medolls finns ändå någon tanke. Den behöver inte vara en mästerverkstanke, men bara någonting litet, en bild av hur man vill att det ska se ut. Och det brukar jag tänka på när jag tittar runt i folks sviter. "Vad tänkte hon/han på när personen skapade detta rum och satte ihop denna outfit." För någonting var det, någonting litet, eller någonting stort, det varierar från person till person. 
 
Med sin medoll kan man uttrycka sig själv och det tycker jag om. 
 
/Blew_

Kommentarer
Postat av: LovisaDanceStar

Det är precis som om du tagit mina tankar och satt dem på ett papper. haha... Tycker exakt likadant. Lite dropligt. Bra skrivet i alla fall!
Kram ^^

2014-04-01 / 21:13:18
URL: http://detoutsagda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower