B.Lawless - Dagens fråga!

Idag fick jag denna fråga i ett chattrum:
"Är du seriös med din outfit?"
SOM FAN ATT JAG ÄR! ♥ JAG ÄR SOM JAG ÄR OCH DET KAN INGEN ÄNDRA PÅ!! 
 
Det som skadar mig mest med denna fråga är att folk have the guts to ifrågasätta mitt sätt att vara på, min stil, och vem jag är, tillslut. Dessutom, vad är det för fel på somliga inom kategorin i DAGENS UNGDOM att ifrågasätta någon som VÅGAR sticka ut en liten gnutta? Någon som hittat sig själv efter år av tvivel, någon som bara vill vara den hon vill? 
Jag har bara ett ord till er som inte kan acceptera folk som vill vara sig själva och inte något litet mainstreamt troll (beklagar mitt ordval, kan inte uttrycka mig trevligare efter denna kommentar) som bara vill vara provokativ.
 
Det enda jag kan göra nu är att fortsätta lyssna på The Vaccines och återgå till mitt normala liv. 

 
PS. Har förövrigt köpt lite mer medlemsskap, så att jag kan sälja mina gamla Hot Buys saker. Mycket trevligt! Hehe. Ha det jättebra, you guys!! ♥
 
Xoxo B.Lawless
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower