Help Me!

 
 
 
Goddag kära bloggläsare of Stardoll&Beyond!
Som ni kanske, möjligtvis märkt har jag, Blew_, varit ganska oaktiv på bloggen. Detta är då, till störst del för att jag just nu är i en irriterande och jobbig fas i mitt liv där jag bland annat har total inspirationsbrist vad gäller en hel del. 
Alltså även bloggandet. Jag har liksom ingen aning om vad jag ska göra eller skriva här! Detta är absolut ingenting jag valt och det är därför jag skriver detta. Så skulle ni då, våra kära bloggläsare, som läser denna blogg, möjligtvis hjälpa mig och tala om för mig vad ni vill att jag ska göra! Vad vill ni se, vad vill nu läsa?
Hjälp mig, för jag kommer inte på någonting!
 
Tack.
 
/Blew_

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte typ designa saker som ni lottar ut? Tex designa ett linne och skriv en enkel fråga den som först svarar rätt på frågan får linnet till sin svit! ( om ni inte vill göra av med era pengar så kan ni göra en fusk gubbe och samla sd och designa och ge bort på den)

2014-05-20 / 06:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower