Nya ögon, näsor och munnar för Superstars!

 
 
 
Titta!
Det har kommit nya anletsdrag till skönhetssalongen! Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan skrev om något liknande, att de dåvarande superstargrejerna i skönhetssalongen skule bytas ut mot nya. Det har nu skett! Jag tycker att allting var otroligt välskapat och detaljerat, speciellt näsorna! Detta får många pluspoäng från mig, och nu kan ju jag och alla andra ickesuperstars använda de ögon och munnar som förr bara var till för superstars förut. Självklart hade jag helst velat att också kunna använda de nya sakerna, men det är såhär det är. Jag undrar om något liknande kommer ske med håren? 
 
Vad tycker ni om detta?
 
/Blew_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower