Nytt i Callie's Picks - Seeing Spots!

 
 
 
 
 
 
Som ni ser har det nu kommit en ny kollektion till Callie's Picks i Starplaza. Kollektionen heter Seeing Spots.
I min åsikt är detta den kollektion jag tycker minst om. Allting känns väldigt "vanligt", den var liksom inte särskilt speciell eller uppeseendeväckande, men det är ju bara min åsikt. Jag tänker därför inte heller köpa någonting. Sedan kostar ju nästan allting stardollars. En av anledningarna till det är att de som är icke-Superstars ska lockas till att köpa Superstarmedlemskap. Det tjänar Stardoll pengar på. 
 
Jag hade helst velat att Stardoll skulle vara mer för alla, och att mer saker skulle kunna vara tillgängligt för de som inte vill köpa (eller tjäna stuffpointpoäng) Superstarmedlemskap. En sak jag har tänkt på är att det skulle vara roligt om alla Superstarhår blev till icke-Superstarhår, och att det då istället kommer nya hår till bara superstars. Samma sak med ögon och munnar, det hade varit kul. 
 
/Blew_

Kommentarer
Postat av: jendinger

Kollektionen heter "Seeing spots" och inte sports

Svar: Jag såg visst fel. /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-05-21 / 16:45:57
Postat av: Anonym

Jag tror de har skrivit fel. Ska nog vara spots, inte sports. Eftersom allt har leopardfläckar :P

Svar: Ojoj! Förlåt! Jag såg fel, haha!/Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-05-21 / 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower