Nytt i PPQ - Atropa Belladonna!

 
 
 
Till Starplaza har en ny kollektion med PPQ kommit, som heter Atropa Belladonna. Den innehåller både kläder (såklart), några accessoarer, tex solglasögon, och växter. Den känns som en klassisk PPQ-kollektion med långa böljande klänningar och även ett par kortare. Helt överlag tyckte jag kollektionen var helt okej, men om jag hade haft råd hade jag inte köpt något. Jag tycker inte riktigt om formerna på plaggen, det plagg jag tycker om mest blir nog Buttoned Long Gown, men jag tyckte även om väskan fylld med blommor. Jag tycker att Buttoned Long Gown hade varit vackrare om det där, vad ska jag kalla det, bältet inte hade suttit tvärs över nyckelbenen. 
 
Här kommer några bilder på PPQ i Stardoll och irl:
 
 
 
Stardolls verision av den lila klänningen är lite ljusare än den irl, men det kanske beror på ljuset. 
 
/Blew_
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower