Vem är jag egentligen?

 
Jag tror att allt man gör innehåller iallafall ett litet fragment av vem man är. 
När ni håller på i skönhetssalongen, hur tänker ni när ni kombinerar olika ögon, näsor, smink och hår? Tänker ni på er själva, hur ni känner er för tilfället, eller tänker ni inte alls? Det är intressant, tycker jag, med det här hur olika människor funkar i huvudet. 
Varje ansikte jag skapar har någonting att göra med mig själv. Jag gillar det, det ger mig en märklig slags trygghet, att kunna skapa så många olika utseenden och ansikten, och allt jag skapar är på något sätt en del av mig. Det gör att jag på något sätt kan hitta mig själv lite, jag menar vem är jag egentligen?
Jag vet inte om ni klänner så, eller om era medolls är jättepersonliga, eller om de inte är det. Jag tror det är mycket upp till en själv. Blew_ är en del av mig, eftersom varje sak som tillhör henne, varje del av hennes utseende kommer från mig och det jag ser och uppfattar omkring mig, både i verkligheten och runt om på Stardoll och internet. Det kanske låter märkligt, men så tror jag. Jag brukar anpassa Blews utseenden efter hur jag mår och tänker. 
Allt jag skapar innehåller någonting av mig. Det gillar jag.
 
/Blew_
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LabradorGirl

Jag är inte inne på stardoll särkilt ofta längre, ca. en gång i veckan. När jag väl är inne ändrar jag min medoll beroende på vilket humör jag är på, vad jag känner för. Är lite så verkligheten också, men inte lika extremt, jag byter ju knappast mina ögon eller nått :P Men ena dagen kan jag gå i harembyxor, ha håret uppsatt i knut, andra dagen har jag platt hår och svarta kläder, tredje dagen har jag kanske retrokläder och lockigt hår. Har alstå ingen typiskt stil, utan gör som jag känner för den dagen ;)

Svar: Precis! Jag håller med! :-) /Blew_
stardollzerosv.blogg.se

2014-05-28 / 14:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0
Frangipani Flower